دختر دوم من عرفانه دختر دوم من عرفانه ، تا این لحظه: 13 سال و 23 روز سن داره

دنیای من و دخترام

ماه مهر

1392/9/1 23:17
نویسنده : مامان عادله
332 بازدید
اشتراک گذاری

دخترای گل من ماه مهر با همه شختیهاش تموم شد  . عرفانه جون تو به نبودن خواهر جون عادت کردی ، ریحانه جون توام به مدرسه رفتن  معلمتون بد نیستباید خودت سعی و  تلاش کنی.                                                                                                                        مریضی من هم ختم به خیر شد با اینکه اصلا حالم خوب نبود خودم را کشوندم نمی خواستم شما دو تا غصه بخورین.                                                                                                                                                                                                                           مهنازم از تو ممنونم که مثل همیشه در کنارم بودی و کمکم کردی تا بتونم دوباره سر پا شم.                                                                                                                                    ریحانه جان وقتی با دستهای کوچولوت می نویسی لذت می برم می دونم برات این کار سخته ولی همه تلاشت را برای انجام این کار می کنی منو ببخش اگه یه کم بهت سخت می گیرم اخه دلم می خواد وقتی به عقب برمیگردی افسوس نخوری.                                   عرفانه جان این روزها برای تو خیلی سخت بود تو می خوای ادای خواهر جون را در بیاری ولی تو هنوز خیلی خیلی کوچو لویی هنوز مهد کودکم رات نمی دن اخه تو این مدت تو کلی شعر یاد گرفتی وکلی ام ما را مجبور کردی باهات بازی کنیم،توی شیطون به من گفتی مامان می دونی چرا نگات می کنم چون دوست دارم و من را دیونه کردی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)