دختر دوم من عرفانه دختر دوم من عرفانه ، تا این لحظه: 13 سال و 23 روز سن داره

دنیای من و دخترام

بیماری عرفانه

1392/9/1 23:00
نویسنده : مامان عادله
328 بازدید
اشتراک گذاری

عرفانه عزیزم کوچولوی مامانی الهی فدات شم که مریض شدی .                                                                                                                                                                           تو این چند روز تو همش تب داری همش بهونه ریحانه را می گیری بردمت دکتر ان گفت                                                                                                                                          تو هیچیت نیست فراق ریحانه جون با تو این کار را کرده

تو این چند روز همش خاله تو رو می بر  ه پارک چند تا مهد کودک هم بردیمت اما بند نشدی                                                                                                                                                                                                              خیلی جیگرم برات کبابه اما کاری برات نمی تونم بکنم

 

               دوستت دارم

    امید وارم زودتر عادت کنی ودیگه اینقدر بی قراری نکنی عشق کوچولوی من

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)