دختر دوم من عرفانه دختر دوم من عرفانه ، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

دنیای من و دخترام

چهارده مهر 92

1392/9/3 12:46
نویسنده : مامان عادله
424 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                             روز یکشنبه 21 مهر پدرجون به رحمت خدا رفت الان که دارم می نویسم فردای چهلم ،    خیلی دلم براش تنگ شده ، با اینکه مطمئنم جاش تو بهشت هست ولی همش دلم می خواد هنوز اینجا بود ولی افسوس که این یه خیاله                                                                                                                                                                                                   

پدر خوبم،
تو مسافر امتداد زندگیمان بودی
که بار سفر را بی خبر بر دوش خسته ات نهادی
و رفتی
سایه ای بودی و پناهی
و ما مغرور به داشتن تو

اما تو رفتی وما چشم براه امدنت...................................................

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)