دختر دوم من عرفانه دختر دوم من عرفانه ، تا این لحظه: 13 سال و 23 روز سن داره

دنیای من و دخترام

ماه محرم

1392/9/3 14:01
نویسنده : مامان عادله
396 بازدید
اشتراک گذاری

عرفانه جان امسال محرم را متوجه می شی ریحانه را مجبور می کنی باهات حسین حنسین کنه با آن لباس مشکیت خیلی بامزه شدی الهی عشق ائمه تو دلت بیفته وهمیشه زیر پرچم امام حسین سینه بزنی                                                                                                                                                                                                           ریحانه جان امسال محرم برای تو متفاوت است می دونی امسال سوم محرم روز شهادت خانم حضرت رقیه تو از من خواستی دیگه روسری وچادر سرت کنی من فدا ی تو بشم که تو حجاب چقدر زیبا می شی برات از مشهد چادر مورد علاقت را خریدم وسپردمت به امام رضا انشاالله خود خدا کمکت کنه بتونی حجابتو رعایت کنی و در کنار ان رفتار و گفتارت هم خداپسندانه باشه 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)