دختر دوم من عرفانه دختر دوم من عرفانه ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

دنیای من و دخترام

ثبت نام

1392/1/28 12:20
نویسنده : مامان عادله
134 بازدید
اشتراک گذاری

                                           

                                    

                   

 ریحانه جان سال داره تموم میشه و دوباره بحث مهم ثبت نام تو جلسه مادران  اسفند مطرح

شد که به تعدادی از خانواده تمس گرفته می شه تا بیان ثبت نام منم به عنوان یه مادر گفتم

باید به فکر جاهای دیگه ام باشم رفتم ستوده وفرم پر کردم که برای 17 فروردین وقت داد  اما

خدا را شکر 2 روز بعد از مدرسه طلوع تمس گرفتن که بیایین برای ثبت نام که بابا جونتم که

موافق طلوع است سریع کارات را کرد البته ما تست ستوده را رفتیم که الحمدالله در مرحله

اول قبول شدی و ما انصراف دادیم.

حالا تو دیگه داری کلاس اولی می شی و من یه کوچولو نگرانتم امید وارم با پشتکاری که توت

سراغ دارم شاهد موفقیتهات باشم راستی نگفتم خودت مدرسه ات را دوست داری واین 

برای من خیلی مهم است.

دخترم تو اولین فرزند من هستی وبه من طعمه خوش مادر شدن را چشاندی بدون خیلی

                   دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)