دختر دوم من عرفانه دختر دوم من عرفانه ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

دنیای من و دخترام

تولدت مبارک گل مامان

1392/1/28 12:17
نویسنده : مامان عادله
146 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

                            

 

 

دختر گلم تولدت مبارک قربونت برم که 2 ساله شدی خانوم شدی تو این یک هفته هر روز با هم

تولد مبارک می خوندیم و تو اصرار داشتی با هم بخونیم من و ریحانه جون و خاله جونتم همین

کار می کردیم بابا آخر هفته امد به خاطر اینگه پدر جون حال نداره وما هم اساسامون را جمع

کردیم خانه مامان یزرگی برات تولد گرفتیم خیلی بهت خوش گذشت همه برات کادو اورده بودن

وخوشحالت کرده بودن منم برای همه عکست را روی شاستی زده بودم که آخر سر به عنوان

یاد بود دادیم  .مامانی قربونت بره الهی تنت سالم باشه دلت هم همیشه خوش این دعای من

بود موقع که تو داشتی شمعها را فوت می کردی

                     دوست دارم عزیز مامانقلب

 

ریحانه برات نقاشی کشیده بود با یه پیراهن خوشگل که تنت کردی و مثل عروسک شدی

 

                 تولدت مبارک 

 

 

              Animated Gerber baby moving hands clapping                            Animated Gerber baby moving hands clapping

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)