دختر دوم من عرفانه دختر دوم من عرفانه ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

دنیای من و دخترام

بدون عنوان

1391/8/2 17:07
نویسنده : مامان عادله
97 بازدید
اشتراک گذاری

نوبتی هم باشه نوبت خانم کوچیکه................................

جیگر مامان حالا تو 1سال و شش ماهته تقریبا  همه لغتها را تکرار می کنی یاد گرفتی جمله بسازی و 

فعلها رو بگی برام خیلی جالبه چون یک دفعه خیلی پیشرفت کردی از شنیدن صدات لذت می برم کوچولوی 

من شعر تاپ تاپ عباسی را یاد گرفتی، همش می خونی ،چیزی که برام جالب است اینه که خیلی از 

چیزهایی که می خواهی من را مجبور به انجامش می کنی مثلا انتخاب می کنی کجا بشینیم و غذا بخوریم

یا اینکه از وقتی راه افتادی وتونستی تو سوپر مارکت راه بری یک خوراکی برای خودت انتخاب کردی .

می دونم خیلی چیزها تو دنیاست که تو می خواهی یاد بگیری دنیا مال توست فتحش کن ، من به تو 

کمک خواهم کرد وحمایتت می کنم .                                                                             

                                niniweblog.com                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خواهر فرنازجان
23 آبان 91 13:37
سلام وای عزیزم انشاله زیر سایه شما بزرگ بشه به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم