دختر دوم من عرفانه دختر دوم من عرفانه ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

دنیای من و دخترام

ماه مهر

1391/8/2 16:12
نویسنده : مامان عادله
121 بازدید
اشتراک گذاری

الان که دارم براتون می نویسم ماه مهر تموم شد . ریحانه جان تو این یک ماه احساس می کنم خیلی بزرگ شدی، داری تجربه های زیادی کسب می کنی یه روز خوشحال ویک روز ناراحت برمی گردیاما من می فهمم که همه اینها داره تو رو آماده می کنه که وارد مدرسه شی برات خوشحالم و مطمئنم تو هم راضی هستی هر روز باید تو ی خونه کاردستی درست کنی ، که خیلی سرگرمت کرده.

ریحانه جان می دونم روزهای سختی رو پشت سر گذاشتی اما از اینکه موفق شدی خدا رو شکر میکنم.

الان یک ماه شد که تو کامل توی اطاق خودت هستی ومن امروز با افتخار جشن میگیرم وقتی باسواد شی واینها رو بخونی شاید خندت بگیره، تقریبا یک ماه است که من خواب و خوراک ندارم کلی کتاب خوندم وکلی با اهل فنش صحبت کردم تا به این نتایج رسیدم.

خدایا شکرت ازت ممنونم...............................................................................

 

niniweblog.com       niniweblog.com             niniweblog.com        niniweblog.com             niniweblog.com       niniweblog.com        niniweblog.com

 

        

 

                                                 

 

 

                                                    

 

 

                                                    
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)