دختر دوم من عرفانه دختر دوم من عرفانه ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

دنیای من و دخترام

صبحانه با حال

1391/2/25 11:52
نویسنده : مامان عادله
325 بازدید
اشتراک گذاری

سلام صبح بخیر دخترای گلم

 


می خوایین بدونید امروز صبح چی شد بیایین تو ادامه مطلب تا بهتون بگم

ساکتساکتساکتساکتساکتساکتساکتساکتساکتساکت

می دونید خانونم جون به خاطر اینکه خانه شون را رنگ میکنند یک هفته مهمون مامانی بوده ما هم دیشب  انجا بودیم که بهشون قول دادیم که فردا صبح براشون کله پاچه بخریم. ما هم با شما خانم خوشگل ها خودم صبح ساعت پنج و نیم رفتیم عمو مهدی کله پز که تعطیل بود و بعدش اومدیم دم در خونه مامانی که چه حالی بهتون داد یه دست توپ و تمیز براتون خریدم و اومدیم اینجا با هم خوردیم. ریحانه  من تو با خوش اخلاقی از صبح بیدار شدی و سر خوردن کله پاچه یکی و نصفی زبون خوردی و تو عرفانه بلا به خاطر بد خواب شدنت فقط یه قاشق خوردی  به امید خوردن کله پاچه های بعدی تو.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)