دختر دوم من عرفانه دختر دوم من عرفانه ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

دنیای من و دخترام

جشن فارغ التحصیلی ریحانه

1392/5/12 21:12
نویسنده : مامان عادله
122 بازدید
اشتراک گذاری

ریحانه جان پایان اردیبهشت قرار شد جشن براتون بگیرند یه سرود، یه نمایش نامه کلی تو 

خونه تمرین کردی دعوت نامه فرستادن که می تونی به غیر پدر و مادرت 5 نفر دیگه را هم 

بیاری توام مامانی ، خاله مهناز، خاله لیلا، خاله بتول ، زهرا خاله لیلا که آریان هم باهاشون

آمد بابا حجت از کیش آمد و تو خیلی خوشحال شدی ان روز یکی از بهترین روزای زندگیت بود 

عرفانه پابه پای تو خوشحالی می کرد 2خرداد  روز مراسم بود  وکه یک روز قبلش رفتم و

کارای یک ساله ات را چید م  تو هم انجا به من کمک می کردی ریحانه جان تو نگران بودی که

دیگه خانم جاهی را نبینی که خانم ایمان پور گفت نگران نباش تو تابستون با مایید تو خیلی

خوشحال شدی

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)