دختر دوم من عرفانه دختر دوم من عرفانه ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

دنیای من و دخترام

يك تجربه

1391/11/21 3:44
نویسنده : مامان عادله
188 بازدید
اشتراک گذاری
روز چهارشنبه وقتي از مدرسه رسيدي خونه يك ان قلبم داشت وايمي ستاد اخه ريحانه جان انقدر گريه كرده بودي كه چشمات باز نمي شد تا امدي شروع كردي تو بغلم گريه كردن وتعريف كردن ، كه بله تو. مدرسه يه هفته نقشه كشيده بودي تا تونسته بودي يه صدف خوشكل رو از خانم جاهي بگيري و بعد ضحي با بدجنسي ان رو از گرفت اي حرص مي خوردي همش مي گفتي ان مال من بود اولش انقدر خندم گرفت چون چيزي كه براش زحمت كشيده بودي را خيلي راحت از دست دادي خيلي باهات حرف زدم تا ارام شدي ومن قول دادم بهترش را بهت بدم اما تو اينقدر لجت گرفته بود كه با حرص درموردش حرف مي زدي . عزيزم اين تجربه شه برات نبايد براي چيزي كه از دست مي دي اينقدر حرص بخوري بعدش دلبر من نگه داشتن هر چيز خيلي مهم است. بايد بدوني تو زندگي ممكن استخيلي چيزها بدست بياري اما خوب بايد حواست باشه از دستش ندي. دوست دارم خيلي زياد ما تو خونه بزرگترش را داشتيم من به تو دادم و تو كلي كيف كردي.......................
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

ستاره زمینی
21 بهمن 91 8:09
سلام به روی ماهت ریحانه جون منم یه دختر گل به اسم ریحانه دارم کلاس اوله.تموم دنیامه. اونم یه روز اومد با اشک فراوون با چشمانی سرخ چون توی جوب افتاده بود اون روز با دیدنش قلبم یه لحظه از تپش ایستاد تا بزرگ بشینما هزار بار دق میکنیم انشالله تنتون سلامت و لبتون خندون باشه خوشحال میشیم بیشتر اشتا شویم.
ستاره زمینی
21 بهمن 91 8:10
تقدیم مامان ریحانه مهربون
باباي مليسا
21 بهمن 91 10:16
با سلام . وبلاگ مليسا خانم بالاخره بعد از 2 ماه به روز شد . خوشحال ميشم قدم رنجه كنيد و با نظرات زيباتون اين كلبه مجازي كوچيك رو منور و قشنگتر كنيد . منتظرتون هستيم .
مجله خبري بروزترين ها
22 بهمن 91 10:34
بزرگترين گروه خبري ايران جديدترين خبر هاي ايران و جهان در ايميل شما
دومین جشنواره مجازی کتابخوانی
22 تیر 92 16:29
دوست بزرگوار مامان عادله دومین جشنواره بزرگ مجازی کتابخوانی در دو رده سنی آزاد و نوجوانان در حال برگزاری است. ضمن دعوت برای شرکت در این جشنواره،از شما خواهانیم تا در اجرای این برنامه با پذیرفتن عنوان"همکار افتخاری" ما را یاری فرمائید.