دختر دوم من عرفانه دختر دوم من عرفانه ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

دنیای من و دخترام

مدرسه

1391/6/30 19:26
نویسنده : مامان عادله
138 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم الان که داری وارد محیط مدرسه میشی 6 سال و 1 ماهته.

من برام یه مقدار سخته می دونی چیه دختر گلم تا حالا همه چی رو بهت یاد دادم ، همش جلوی چشمام بودی،در هر لحظه که بهم نیاز داشتی سریع خودم را بهت رسوندم و.........................................حالا چی از صبح تا ظهر نیستی ومن تنهام .

من تو رو به خدا می سپارم وامید دارم خود آقا امام زمان نگهدارت است.

اما این را بدان وارد اجتماع دوم که همان مدرسه است می شوی وبا پیدا کردن دوستان خوب وبا ایمان مسیر درستی را برای تمام عمر انتخاب کنی .

 

           دخترم موفق باشی

                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان ساجده
30 شهریور 91 19:38
عزیزم اولین سال تحصیلیت مبارک به وبلاگ پسر منم بیاید خوشحال میشم متین تو جشنواره سها شرکت کرده که تا فردا مهلت داره اگر به وبلاگش بیاید و بهش رای بدید ممنون میشم