دختر دوم من عرفانه دختر دوم من عرفانه ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

دنیای من و دخترام

جشن شروع سال تحصیلی

1391/6/30 18:58
نویسنده : مامان عادله
167 بازدید
اشتراک گذاری

روز بیست و هفتم شهریور  استارت زندگی تحصیلی گل دخترم زده شد.

ریحانه جونم تو خیلی خوشحالی وبه همون اندازه من نگران ولی مادر همیشه باید خودش را حفظ کنه که دخترش احساس ترس واضطراب نکنه حس امروز منو تا مامان نشی نمی کنی.

عزیزم لبخند امروز تو زیبا ترین لبخندی بود که تا به حال بروی لبات دیدم.

امروز قرار شدتو  با بلوز وشلوار به مدرسه بری وبا محیط مدرسه اشنا شی.

استقبال خیلی گرمی ازتون شد و من بعد از تحویل وسایلت امدم خونه.

ساعت 11 امدم دنبالت که ما امدیم بالا تو با محدثه نحوی بازی می کردی چه حیاط باحالی داشتید سرسره،چرخ وفلک ، لگو، یک قسمت حیاط هم که پر مداد رنگی وپاستل.

کلی بازی کرده بودی خیلی بهت خوش گذشته بود.

امیدوارم همیشه شاد باشی واز زندگیت لذت ببری .


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)