دختر دوم من عرفانه دختر دوم من عرفانه ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

دنیای من و دخترام

رفتن به دریا

1391/5/28 9:53
نویسنده : مامان عادله
155 بازدید
اشتراک گذاری

 دیشب با لاخره شما دو تا فسقلی تونستید راضیم کنید که باباتون رو مجبور کنم ببرتون  دریا

ریحانه جونم تو که با دریا کاملا آشنا هستی تا رسیدیم امان ندادی و رفتی توی آب اما عرفانه

کوچولوی من این دفعه تازه می فهمید که دریا چیه!

مامانی قیافت دیدنی بود وقتی موجها می آ مدند.

جلو تو در می رفتی اولش یه 5 دقیقه ای هنگ بودی ولی باباجون بغلت کرد و تو کم کم با دیدن ریحانه

وشنیدن خنده هاش دیگه ترست ریخت و کلی اب بازی کردی بیچاره بابا جون که لباسهاش خیس خیس

شد من و خاله کلی بهتون خندیدیم .

آخر شب هم همون رفتیم هتل شایان شام که خیلی حال داد شب جفتتون هلاک بودید و از حال رفتین.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)