دختر دوم من عرفانه دختر دوم من عرفانه ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

دنیای من و دخترام

نیایش نیمه شب

1391/5/9 3:32
نویسنده : مامان عادله
116 بازدید
اشتراک گذاری

عرفانه کوچولویم و ریحانه خانومم الان ساعت سه صبحه و شما دوتا پا به پای ما بیدار هستید. امشب ساعت دوازده به قصد دعای ابوحمزه راهی حرم شدیم که زیارت عاشورا و مداحی محمود کریمی به مناسبت شهادت خانم خدیجه قسمتمون شد.

من به داشتن دختر هایی مثل شما افتخار می کنم و از خدا ممنونم که شما ها را قسمت من کرد. غنچه های من برای شگفته شدنتون از همین امام رضا کمک می خواهمَ.َ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان صبا گلی
9 مرداد 91 6:05
التماس دعا خدا براتون حفظشون کنه از همه ی بلاها! و بهشون استقامت بده برای مقابله با مشکلات زندگی طاعاتتون قبول!
بابا
10 مرداد 91 9:25
حنما بابا رو هم دعا كرديد.